Polityka prywatności

Szanowni Państwo,

Informujemy, że firma WitaMind witamind.pl jest gotowa do realizacji obowiązków związanych z przetwarzaniem danych osobowych zgodnie
z wymaganiami RODO, określonymi w Ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 1000) oraz  Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 r.
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane dane osobowe jest WitaMind witamind.pl z siedzibą we Wrocławiu,
50-540 Wrocław, ul. Orzechowa 45-25.

Kontakt::
adres e-mail: biuro@witamind.pl
telefon: +48 510 115 561

Współpraca z Klientami:
Dane osobowe klientów
 będą przetwarzane dla prawidłowej realizacji umowy, dla celów podatkowych, celów marketingowych produktów i usług własnych Administratora,a także mogą być przetwarzane dla dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa cywilnego, jeśli takie się pojawią. (Należy pamiętać, że w pojęciu “realizacja umowy” mieszczą się również działania podejmowane przed zawarciem umowy, na żądanie podmiotu danych, jeśli są niezbędne do zawarcia umowy).

Podanie przez Państwa dane jest dobrowolne, lecz konieczne do zawarcia i wykonania umowy.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest art. 6 ust. 1 lit. B rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, (tzn. przetwarzanie jest niezbędne
do wykonania umowy, której jesteś stroną lub do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który na Nas ciąży takiego jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz art. 9 ust. 2 lit. f RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa,
a także podmioty świadczące na Naszą rzecz usługi księgowe, kadrowe, konsultacyjne, doradcze, serwisowe, transportowe, dostarczające przesyłki kurierskie i pocztę .

Państwa dane osobowe będą przez Nas przetwarzane przez cały czas, przez który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku z realizacją 5 letniego obowiązku archiwizacyjnego.

Przysługuje Państwu, prawo do:
– żądania od Administratora dostępu do danych osobowych,
– żądania od Administratora sprostowania danych osobowych,
– żądania usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie,
– żądania ograniczenia przetwarzania danych,
– wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
– żądania przenoszenia danych do innego administratora danych lub do Państwa (w zakresie określonym art. 20 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).
– wniesienie skargi do organu nadzorczego w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych.

Dane osobowe pracowników i współpracowników Klienta odpowiedzialnych za składanie zamówień lub zgłoszonych jako osoby do kontaktów
na podstawie art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 r. będą przetwarzane w celu bieżącej komunikacji z Klientem w celu realizacji umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Dane osobowe wykorzystywane są przez Administratora w jego prawnie uzasadnionym interesie polegającym na konieczności komunikowania się z personelem Klienta podczas realizacji Umowy, wykonania obowiązków prawnych, ciążących
na Administratorze, dla celów marketingowych produktów i usług własnych Administratora, w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń.

Przedmiotem przetwarzania Państwa danych osobowych (współpracowników i pracowników klienta) są: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres zamieszkania.